Thursday, December 15, 2011

::Saya Mahu Novel Ombak Rindu dari Eyriqazz.Com::

Saya Mahu Novel Ombak Rindu !!!!

Saya ada buku ombak rindu yang lama..
rasa nye banyak kali dah baca.. siap ada orang pinjam..
so kulit dia cam kertas nk bungkus belacan dah pun!!!

dengan ada nye give away dari http://www.eyriqazz.com
saya berharap saya dapat memiliki nye....
walaupun tak da kesempatan tgk movie nye di panggung wayang..
saya nantikan movie nye di tv atau CD je la..
sob..sob..sobb...

Entri kegemaran saya di Eyriqazz.Com adalah

"Jalan-Jalan Cari Makan di Ikan Bakar Pasar Filipina, Kota Kinabalu"

kerana gambar2 tersebuat buat saya meleleh air liur dipagi hari yang indah ini...dan membuatkan perasaan ingin melawat Kota Kinabalu bertambah-tambah.


Saya Mahu Novel Ombak Rindu dari Eyriqazz.Com!!!!
tolong la bagi saya.....

1 comment: